olcay

Referaslar

LÜTFEN DİKKAT BÜTÜN REFERAS MEKTUPLARI

%100 ORJİNALDİR!!!!!HİÇ BİR OYNAMA KESİNLİKLE YOKTUR!!

1. Olcay beyle ilk konuşmam bundan 3 ay öncesi kadardı. Çok fazla bir ruh bunalımı vardı bende ve sürekli intihar düşüncem vardı. Psikiyatr a gittim ilaçlar kullandım ama geçmedi. Sonrasında büyü etkileri diye internettedolaşırken denk geldim bütün etkiler bende vardı. Olcay beyin sitesinde gördüğüm için ilk Olcay beyi aradım başka hocalarlada konuştum ama Olcay beyin söyledikleri daha çok dikkatimi çekti. Sonuçta üzerimde 3 tane büyü çıktı ikisi bir kişiden diğeri farklı bir kişiden ve bunları bünyem kaldırmamış. Büyüleri bozdu sağolsun bana bi muska yada vefk şuan Tam bilemiyorum yazdı yolladı ve taktım. Duaları vardı okudum şuan şükürler olsun iyiyim bütün ruh halim düzeldi. Şuan psikolojik olayların herkestekinin büyü olduğunu düşünmeye başladım. Bu şekilde sıkıntı yaşayanlar kendilerine baktırsınlar derim neyin nerden olacağı bilinmiyo 40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi. Yaşayan bilir o ruh halini çok kötüydü şükür iyileştim. Teşekkür ederim.


2. Ben yaşadığım sıkıntıyı ve başıma gelenleri yazmak istiyorum. Birisiyle görüşüyodum ve sadece masum bir görüşmeydi. Zamanla onu sevdim oda beni sevdi ama bitürlü birlikte olamadık. O sonra başka bir kızla çıkmaya başladı bende başka biriyle görüştüm ama aklımda sadece o vardı. Onunda aklında ben varmışım öyle diyordu ama biz bir araya gelemedik. Ne zaman konuşsak tartıştık geri ayrıldık ayrılınca özledik o döndü ben döndüm. Benden vazgeçeceğine inanmadım hiç. Bu bu şekilde 2 yıl sürdü ve en uzun konuşmamanız 48 gündü ve 48 gün sonunda bana mektup yolladı. Başka birisine aşık olmuş bana bunu anlatıyodu. Bende hayatıma birgün onunla birlikte olucaz diye kimseyi sokmadım ama beni sevginin yanında arkadaş gördüğü için benimle paylaştı. Çocukluk aşkıymış ama o kızlada olmaz diyodu. Bi garip birisiydi. Arkadaşımda büyü olayını söyledi ben büyü yaptırmam dedim sonra araştırdık vefk diye bişey vardı. Konuştuk Olcay hocayla bana ısındırmak için bir vefk hazırladı. Sonra sevgilim bana sen olmazsan başkasıyla asla olmaz diye geldi. Şimdi çok mutluyuz kavgada etmiyoruz ben ediyorum bazen. Ailesiylede tanıştım yani abisi ve ablasıyla yakın bir zamanda ailelerimizide tanıştırıcaz. İnş olur bu iş çünkü o olmazsa başkasıda olmaz benim için.


3. hayatımın 5 yılını sadece bir kıza verdim çok masum çok güzel iyi kalpli birisiydi ve tartışsakta çok mutluyduk evlenicektik herkes bunu böyle biliyodu ama ben askere gittim sıkıntılar çoğaldı kız arkadaşım ayrıldı sonra çok ısrar ettim barıştık ve son ayrılığımızda sürekli benim tavırlarım yüzünden barıştığını söyledi sevgi bitti bende dedi sen bitirdin dedi. Benimde hatalarım vardı ama onu sevdim başka sevdim çok sevdim ve o olmazsa ne yapardım bilemedim. Askerde tanıştığım birisinin önerisiyle Olcay abimi aradım. Konuştum anlattım derdimi ve çok yardımcı oldu. Kargoyu beklerken çok heycanlıydım hemen olmasını istiyodum hemen olmadı ama 1 ay sonra meyvesini aldım. O aramadı bende Olcay abime söyledim bi arasam olurmu dedim ara dedi. Aradım sana haksızlık ettim günlerdir aklımdaydı dedi beni affet dedi bende atladım yanına gittim. Eskisi gibi oldu her şey. Sonuna kadar onu bırakmam benim bitanem o. Sizde vazgeçmeyin çaresiz dert yok.


4. Olcay hocamdan Allah razı olsun ne desem az benim imkansızımı başardo tabi her şey Allahtan. Tek bir ümidim yoktu kaybedecek hiçbirşeyim yoktu ne kaybederim diye aradım çok itimatımda yoktu aslında ama bunu dediğim zamanlarda bile içten içe o ümit var ya insanda bekliyo. Bekledim ve oldu muzice gibi.


5. nasıl yazıcam bilmiyorum bir saattir kelimeye dökmeye çalışıyorum Olcay hocama dedim referansa yaz dedi ama zor kelimeye dökmek. Şunu diyeyim aşk acısı çekenler bir arayın konuşun zaten ikna olursunuz ve pişmanda olmazsınız. Ben iyiki güvendim size Olcay hocam ne desem az beni mutlu ettiniz sizde hüzün yüzü görmeyin inşallah.


6. bundan daha mutsuz olacağım bir an daha var dedim ve o anıda yaşadıktan sonra ölmek istedim. Benim kurtuluşumdu. Eskiden derdim aşk acısı çekenler için ne kadar abartıyolar dünyada ne dertler var diye ama büyük konuşmuşum. Verdiğim kilolar yok olucaktım neredeyse ağlamadan bir günüm geçmedi kolay değilmiş hiç kolay değilmiş birini sevmek ve sevilmemek. Ama çare varmış ben sadece onunla bir kez daha konuşmak istedim bir kez daha göreyim kendimi anlatayım istedim ve oldu hatta daha iyisi oldu. Biz çok mutlu bir çifttik sorunsuz kavgasız. Şimdi yine aynıyız değişen bir şey yok o geçenler kötü birer anı olarak kaldı keşke unutabilsem o günleri ama fazlasını istemiyorum şuan sevdiğim benimle ya daha ne olsun.


7. daha öncede buraya yazmıştım sormuştum arayın dediler ve aramadım ben buradan bir cevap bekledim ama sonra iş iyice çıkmaza girince aradım ve şimdi o gün aramadığım için pişman oldum daha erken işim çözülürdü o kadar zaman sıkıntıyı çekmezdim. Şuan Olcay hocam sayesinde mutluyum huzurluyum. Sizlerde aşk ayrılık gibi sorunlarnız için çekinmeden arayabilirsiniz.


8. internette çok araştırma yaptım ve sizin sitenizdeki yorumlar dikkatimi çektide aradım. İyiki sizi aramışım yaptığınız çalışma sonuca ulaştı kalan parayıda hesaba geçtim ama gönlüm ferah bir şekilde helal olsun sonuna kadar her kuruşu.


9. ben 3.5 yılımı bir adam verdim o kişi benim için çok şey yaptı bana çok değer verdi beni çok mutlu etti. Ve haziran ayında direk karşıma çıkıp başka biri var dedi bildiğin terk etti ve onsuz ne yapardım bilemedim okadar alıştım ki her günüm zehir. Ben ona okadar yılımı verdim bana evleneceğimizi söylerken nasıl olduda beni iki günlük bir kız için terk etti dedim hazmedemedim ama her şeyden öte ben onu sevdim. Sonrasında olan oldu işte Olcay beyin bir müşterisi iş yerimden sıkıntılarımı paylaştığım bir arkadaşımdı bana anlattı bende aradım söyledim. Başka birisini aramadm çünkü zaten konu hakkında bilgim yoktu iyikide yokmuş. İnternetten baktım bir sürü medyum hoca var insanın aklı karışır. Ben şanslıymışım diyorum. Olcay beyin yardımıyla sevgilimle barıştık. Hala ortada evlilik konusu yok ama onun için başka bir işlem yapıcaz inşallah şuan için her şey çok güzel böyle devam etsin. Titizlik önemli bu konuda sağolun Olcay bey.


10. yaşadıklarım çok ilginç şuan gözüm körmüş diyorum. Nasıl yaptım diyorum bilemiyorum. Ben evli bir adamla birlikteydim ve üniversite son sınıfta tanıştık o çok istedi ben yapamam dedim istemedim ve şuan olmuş 4 yıl geçen zaman hakkında hiçbir fikrim yok. O beni terk etti ve ben aşıktım aşk büyüsü yaptırmak istedim ve duyduklarım karşısında şok oldum. Zaten bana aşk büyüsü yapılmıştı o yüzden bu şekildeydim ve şuan hiç bir şey hissetmiyorum ne aşk ne sevgi o kişiyle birlikte olmadan önce nasılsa şuanda da aynı. Kızdığım ben onu sevdiğim zamanları hatırlıyorum sevmiştim oda sevmiş ki benim kazanmak için bunu yaptırdı sonra niye terk etti. Şaka değil bu işler bir anlık duyguyla olmamalı. 4 yılım gitti ona yanıyorum. Beni bu işten kurtaran Olcay hocamdır çok sağolun.


11. eşim burada üniversiteden bir kız bulmuş ve ona ev döşemiş araba almış onunla birlikte ve ben bunları 1 yıl sonra öğrendim. Ney yaptıysam onları ayıramadım. Yeni heycan yeni birisi istemiş beni bırakmaz biliyorum ama kadınlık gururum zedelendi onunla hiç kavga etmedim zaten yapmam gerekenide biliyodum Olcay hocamıda tanıyordum daha önceki bir mevzudan direk aradım anlattım ve en fazla 1 ay daha katlandım bu duruma sonrasında ayrıldılar. Güzel oldu bu şekilde sıkıntısı olanlara tavsiyemdir harama kullanmayın.


Devamı İçin=>http://www.medyumolcay.com/referaslarimiz-yeni

ask